- - - R E K L A M A - - -

PLANSZÓWKI – IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT:)

Pomysł na prezent świąteczny, opisy ze strony wydawnictwa Trefl

Gigamon

Niewiele dzieli Cię od Gildii Czarodziejów. Musisz opanować jeszcze jedną umiejętność: przywoływanie Gigamonów. Oto sprawdzian: uczeń, który zgromadzi najwięcej Gigamonów, zdobędzie tytuł Elemaga.

Gigamon jest bardzo ciekawą odmianą klasycznej gry memo. Dzięki dodatkowym mocom, którymi dysponują Elemony rozgrywka staje się jeszcze ciekawsza. Powodzenia wszystkim graczom!

Zawartość pudełka:

  • 7 postaci Gigamonów
  • 3 skalne żetony
  • 42 płytki z Elemonami (po 6 każdego rodzaju)
  • Instrukcja

Wiek: 5+, 2-4 graczy

 

Zwierzaki cudaki

Emocjonująca gra imprezowa!

Celem gry jest odnajdywanie dziwnych gatunków zwierząt na odległej wyspie. Wszyscy gracze starają się odnaleźć odpowiednie zwierzę w tym samym momencie! Gwarantuje to niezwykle szybkie tempo gry i wielkie emocje. Wygra osoba, która wykaże się najlepszą spostrzegawczością i szybkością podejmowania decyzji. Dołącz do zabawy! Znajdź kroko-lwa i żyrafo-małpę!

Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach.Starannie wybrane tytuły w wyjątkowej szacie graficznej, stworzone przez znanych i lubianych polskich i zagranicznych autorów, umilą wspólnie spędzone chwile w gronie najbliższych.Każdy tytuł oferuje unikalną, niebanalną i wciągającą rozgrywkę.

Wiek: 6+, 2-6 graczy

 

Zające na łące – Dr Knizia Poleca

Dołącz do wyścigu na łące i pomóż zającom zdobyć marchew. Jest to jednak wyjątkowy wyścig, ponieważ najszybszy zając nie zawsze dostanie najwięcej marchwi!

Seria Dr Knizia poleca zawiera gry przygotowane przez jednego z najpopularniejszych autorów – doktora matematyki Reinera Knizię. Blisko 600 gier tego autora zostało wydanych na całym świecie w ponad 50 językach. Wiele z nich zdobyło liczne nagrody i wyróżnienia.

Wiek: 6+, 2-4 graczy

 

Sawanna

Które zwierzę jest sprytniejsze: żyrafa, zebra czy słoń? A może lew albo antylopa? Zwierzęta postanowiły to sprawdzić i zorganizowały wyścig do wodopoju. Każde z nich ma zamiar wykorzystać swoje największe atuty. Żyrafa ma najdłuższą szyję, słoń jest najsilniejszy, antylopa najzwinniejsza, zebra najbardziej skoczna, a lew najgroźniejszy. Które z nich najlepiej wykorzysta swoje atuty?

Dołącz do wyścigu i pomóż wygrać swoim zwierzętom!

Gra rodzinna rozwijająca umiejętność planowania oraz logicznego myślenia. Każdy gracz ma do dyspozycji 5 swoich zwierząt: żyrafę, zebrę, słonia, lwa i antylopę. Od decyzji gracza zależy, które zwierzęta zostaną przesunięte do przodu na planszy. Kluczem do sukcesu jest skuteczne wykorzystywanie atutów poszczególnych zwierząt.

Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach. Starannie wybrane tytuły w wyjątkowej szacie graficznej, stworzone przez znanych i lubianych polskich i zagranicznych autorów, umilą wspólnie spędzone chwile w gronie najbliższych.Każdy tytuł oferuje unikalną, niebanalną i wciągającą rozgrywkę.

Wiek: 6+, 2-5 graczy

 

Santiago

Wielkie emocje na latynoskiej plantacji!

Gracze wcielają się w plantatorów uprawiających banany, arbuzy, paprykę, winogrona i kokosy. Nic jednak nie urośnie bez wody. Nawadnianie plantacji nie będzie takie łatwe, ponieważ każdy gracz stara się doprowadzać wodę wyłącznie do swoich pól. Powiększaj swoje plantacje, nawadniaj je i odcinaj przeciwników od wody!

  • Międzynarodowa Nagroda Graczy – nominacja (USA, 2004)
  • Nagroda „Tric Trac” – III miejsce (Francja, 2004)
  • Nagroda „Meeples Choice” (USA, 2003).

Seria NEXT STEP to gry dla osób chcących zrobić kolejny krok w świecie gier planszowych. Doskonała rozrywka zarówno dla graczy początkujących, jak i zaawansowanych!

Wiek: 10+, 3-5 graczy

 

Jishaku

Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi. Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi. Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę. Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź…. nudy!

Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie!

Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały. Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty! W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła. Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.

Wygodne pudełko – plansza!

4 Warianty rozgrywki:

  • Pierwszy – Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.
  • Eliminacja – W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.
  • Porywacz – Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!
  • Samotnik – Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła. Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie. Brzmi banalnie ? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…

Wiek: 14+, 1-6 graczy

 

Planeta Nomino

Najnowsza gra Karola Madaja oraz Manuka Studio – twórców rewelacyjnej „Kolejki”. Wyrusz na wyprawę razem z rodziną lub przyjaciółmi, by odkryć tajemnice planety Nomino. Przejdź do historii nauki jako odkrywca nowych, kosmicznych obiektów. Na wyprawie przydadzą się: niczym nieskrępowana wyobraźnia, siła przekonywania i przede wszystkim dużo dobrego humoru.

Zawartość pudełka:

  • 156 kart nazw
  • 24 kart misji
  • 72 karty obiektów
  • plansza
  • drewniany bączek

Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach. Starannie wybrane tytuły w wyjątkowej szacie graficznej, stworzone przez znanych i lubianych polskich i zagranicznych autorów, umilą wspólnie spędzone chwile w gronie najbliższych.Każdy tytuł oferuje unikalną, niebanalną i wciągającą rozgrywkę.

Wiek: 7+, 4-12 graczy

 

5 sekund junior

Przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach wydanie gry 5 sekund!

Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu – ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot – wykorzystujesz karty „Czasu” lub „Zmiany”. Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych. 5 sekund – szalona i zabawna gra teraz w wersji junior!

Nagroda Główna  w konkursie „Świat przyjazny dziecku” organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka w kategorii „Zabawka dla dzieci w wieku 3-7 lat”.

Wiek: 6+, 3-6 graczy

 

Wszystkie gry pochodzą od wydawnictwa Trefl.

 

enlargement

Przyjaciele bajtla:

  • multikino katowice
  • mbp katowice
  • Lokale przyjazne dzieciom Katowice
  • wydarzenia dla dzieci na śląsku i zagłębiu

wydarzenia dla dzieci śląsk, zagłębie, katowice, chorzów, gliwice